woensdag 6 april 2016

Foto's waar ik blij mee ben

Zoals jullie weten hou ik ontzettend van fotograferen. Ik heb al een keer eerder een artikel geplaatst waarin ik een aantal foto's die ik gemaakt heb liet zien en aangezien ik de laatste tijd weer een aantal plaatjes heb geschoten waar ik best tevreden mee ben leek het me wel leuk om weer zo'n artikel te maken. Er staat haast geen tekst bij, maar dat is naar mijn idee ook niet nodig.

Als je foto's besluit te gebruiken van mijn blog: vermeld er dan even bij dat ze van mijn blog komen, dat zou ik erg waarderen ;)







Ik vind deze oorbellen zo mooi! Ik draag ze heel graag, maar ze zijn ook erg geschikt om foto's van te maken.



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik vind dit soort artikels in elk geval zelf ontzettend leuk om te maken en ik ga er zeker mee door. En mocht je het je afvragen: mijn favoriete foto's zijn denk ik de laatste drie. 
Welke foto is jouw favoriet?
Babette




Nogmaals, als je foto's besluit te gebruiken van mijn blog: vermeld er dan even bij dat ze van mijn blog komen, dat zou ik erg waarderen ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen