maandag 29 augustus 2016

Update: nieuwe lay-out en instagram

Ik bekeek mijn blog eens goed. 'Ben ik tevreden?' vroeg ik mezelf af. Nee, was het antwoord. Ik vond mijn blog qua lay-out niet meer bij mezelf passen, het voelde als iets wat ik vroeger heb gemaakt en waar ik nu mijlenver vanaf stond. En eigenlijk was dat ook wel zo. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe lang ik de oude lay-out al had. Conclusie: tijd voor iets nieuws!




Ik wilde wat meer diepte in mijn blog zodat deze niet zo plat leek. Ik besloot die te creëren door iets te doen wat ik al een hele tijd niet meer gedaan had: een achtergrond toevoegen (tam tam tááámmm).
Ik ben begonnen met een onaangepast design van blogger zelf, inclusief achtergrond. Voor mij stond dat symbool voor het toppunt van amateurisme. Alle grote bloggers hadden voor mijn gevoel een hele simpele lay-out zonder drukke printjes op de achtergrond. Maar you know what? Ik ben niet 'alle grote bloggers'.

Ik ben ik, en de lay-out van mijn blog zou mij moeten weerspiegelen en niet mijn streven naar het lijken op alle grote bloggers. 

Dus heb ik voor één keer een achtergrond van blogger zelf gekozen en heb daar alles op aangepast. Ik kan je heel eerlijk vertellen dat ik nog steeds niet echt tevreden ben. Het is hem gewoon net niet. Ik vind een printje wel leuk, maar dit vind ik toch net iets te rommelig. Ik heb het liever strakker. Maar goed, ik kon zo snel geen beter alternatief vinden dan dit, dus hier moeten we het een paar dagen mee doen. Ik heb wel een interessant idee, maar ik moet nog even kijken hoe ik dat uit ga werken. Hint: het heeft iets met kunst te maken. 

Kunst: ik ben daar veel mee bezig, maar ik heb er nooit echt over geblogd omdat ik vond dat mijn blog alleen over mode moest gaan, naar de titel. Maar ik wil niet vastzitten aan een label. Ik verander steeds, net als mijn interesses, en mijn blog verandert daarom ook. In het kader van verandering heb ik besloten dat ik wéér met een nieuwe naam ga komen die niet aan een bepaalde categorie vastzit. Ik weet nog niet precies welke, maar ik kan vast wel op iets komen :) Ik wil in elk geval een naam die relevant zal blijven, wat voor een soort artikelen ik ook schrijf.

Terug naar kunst: zoals ik al zei ben ik daar veel mee bezig en daarom heb ik een tijdje geleden een instagram account aangemaakt om mijn eigen kunst te promoten. Ik vind het heel erg leuk om te doen en ik heb eigenlijk te veel ideeën, een luxe probleem. Ik ben van plan om ook wat meer kunst op mijn blog te delen aangezien het me erg bezighoudt en ik die kant van mezelf niet langer wil onderdrukken om maar in een bepaald label te passen. In plaats daarvan wil ik hem voor me laten werken. Jullie komen er wel achter hoe ;)

Dus ja, wat begon met een uitleg over een lay-out eindigde met een soort update, zo kan het gaan wanneer je zit te schrijven. Ik hoop dat je het enigszins boeiend vond om te lezen (proficiat als je dit allemaal hebt gelezen), ik vond het zelf in elk geval fijn om dit alles even van me af te schrijven. Ik heb een heleboel onderwerpen die ik met jullie wil bespreken, dus don't worry, jullie lezen snel weer wat nieuws van mij. 

Thanks voor reading Beautiful! 

babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen